Del 4

Tidigare:
Jag lade mig tillrätta i sätet och somnade. Förhoppningsvis skulle jag vakna innan vi landat!



Elinas perspektiv

Jag vaknade till av ett ryck. Vi hade ännu inte landat. Jag väckte både Emmy och Sanna som drog sig tröttsamt.
- Vakna, vi ska landa snart!
- Va...? Åh, det är du Elina.

Vi såg på en skärm att det var dags att ta på sig säkerhetsbälterna inför landningen. Vi tog på oss säkerhetsbälterna och landade utan problem.

När vi hade landat och gått av kollade jag runt. Varför var det så mycket skrikande människor här? Jag kollade sedan bakåt och häpnade. Där stod One Direction!
- Emmy. Visste du att One Direction varit i Sverige i veckan?
- Vadå?
Hon kollade frågande på mig och jag pekade bakåt. Hon visste nog inte vad hon skulle säga, för hon tog upp mobilen, gick in på twitter och visade mig sedan Niall's status.
- Varför läste vi inte på twitter imorse..
- Sanna, kolla där! Emmy pekade bakåt.
Hon sken upp.
- Wow, vad häftigt!
Jag kunde verkligen inte slita blicken ifrån Liam...

Liams perspektiv

Vi gick av flyget och möttes av hundratals fan.
- Harry. Jag sa ju åt dig att inte säga något om detta.
Harry kollade frågande på mig.
- Vadå jag? Skyll på Niall istället. Det var inte jag som skrev: "On our way home from Sweden!"
Jag kollade surt på Niall som bara ryckte på axlarna och flinade. Jag suckade lätt och lät blicken vandra runtomkring flygplatsen. Blicken fastnade på en tjej som kollade på mig. När jag log åt henne såg hon förvånad ut och vände snabbt bort blicken. Jag skrattade lite för mig själv. Hon hade ganska långt rakt brunt hår och bruna ögon.

- Ska vi bo på hotell? frågade Zayn
Både jag, Louis, Harry och Niall kollade frågande på honom.
- Vadå? Vi får ju bättre service där... Maten är godare... Ja, ni förstår.
Då började alla skratta istället. Zayn såg lite ängslig ut.
- Du har rätt. Maten är ju mycket godare där! Niall sken upp.
- Men dåså! Då drar vi till ett hotell istället.


Sannas perspektiv

Nu var vi äntligen påväg till hotellet! Usch, vad rörigt det hade varit på flygplatsen. Vad jobbiga alla fans är... Bara skriker... Fattar inte vad man får ut utav det liksom?
- Ohlala, Elina. Emmy skrattade högt.
- Va? Vadå? Hon kollade frågande på Emmy.
- Jag såg hur Liam kollade på dig förut.
- Vadå Liam kollade på mig? nu började hon bli lite irriterad
- Tänk om han tycker du är snygg! lade jag till emellan
- Men sluta nu...

När vi väl var inne i hotellet checkade vi in, la resväskorna i rummet och gick ner till lobbyn.


Liams perspektiv

Vi var nu framme vid ett väldigt fint hotell. Niall sken upp ännu en gång och sade; "5 stjärnigt, yay!". Han pekade mot skylten utanför dörren.
- Det här blir nog jättebra. skrattade Louis
- Kom då, så ser vi om det finns några rum kvar. sade Harry

När vi gick in genom dörren kollade jag mot lobbyn. Jag stannade upp av häpnad. Där satt tjejen jag sett på flygplatsen!
- Öh, Liam? Kommer du? frågade Harry
- Ja, vänta lite. Kommer strax.
Jag gick fram till tjejen och såg att hon kollade på mig som om hon sett ett spöke.
- Hejsan! Liam heter jag, trevligt att träffas.


Elinas perspektiv

Jag kunde inte tro att det var sant. Liam Payne hade just hälsat på mig. Jag skulle klara detta. Jag tog ett djupt andetag och svarade:
- Hej! Jag heter Elina. Trevligt att träffa dig med!




Yay! :]

Vill ni ha längre eller kortare delar?


Kommentarer
Mathilda

meeeeeeeeer :D

2012-02-17 @ 21:16:29
Jasmin

Jättebra!

Längre :3

2012-02-17 @ 22:43:40
Camilla

GRYMT :D längre!!

2012-02-18 @ 00:21:15
URL: http://linneaochcamilla.blogg.se/
Hanna :*

AWESOME NOVELL! :D

2012-02-18 @ 21:06:51
URL: http://fanbyharrystyles.blogg.se/
Camilla

när ska du skriva mer? :D

2012-02-22 @ 01:23:06
URL: http://linneaochcamilla.blogg.se/
Louise :)

fattar inte, vad gör de i sverige? eller e dem i Sverige? skulle dem inte till london?

2012-03-03 @ 16:59:36
sanna :D

Så jävla bra! Och det är tusen gånger så roligare att läsa när man är med i novellen! :D när kommer det mer? :) xxxxx

2012-03-04 @ 09:11:06
URL: http://lifeofonedirection.devote.se
la

grymt bra!! skriv längre

2012-04-03 @ 16:55:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0